كليدطلايي ارامش
مطالعه وتحقیق
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : محمدرضاکریمی

سلام دوستاي عزيزم.يكي ازدوستاي عزيزبرام مطلبي گذاشته بودباعنوان بالاوازم خواسته بودكه به مطالبم اضافه كنم.اميدوارم خوشتان بيايدوهمچنين ازدوستي (قسم)كه اين پست رابرام گذاشته بودتشكرميكنم.

 

در طب فشارى، نقاط متنوعى براى ايجاد آرامش و تمركز وجود دارد كه مهم‏ترين آنها نقاطى در ناحيه ابروهاست. دو نقطه در بالاى ابروها، چنانچه به صورت مداوم و دورانى چند لحظه تحت فشار قرار گيرند، كانال‏هاى انرژى را به سمت سيستم مغز و اعصاب باز نموده، موجب بازگشت آرامش و تعادل روحى و عصبى مى‏گردند و يك نقطه در ميان دو ابرو كه از همه مهم‏تر است، با فشار ملايم انگشت‏ها حال ما را دگرگون مى‏كند.

شما هم شايد ناخودآگاه وقتى كه خيلى عصبى و آشفته هستيد، دستان خود را به سمت پشيانى برده؛ ابروان خود را ماساژ مى‏دهيد. اين يك هدايت درونى غيرارادى است كه شعور ناخودآگاه ما آن را راهنمايى مى‏كند.

از اين به بعد مى‏توانيد كاملاً آگاهانه و با اطلاع كامل از اثرات مفيد و سلامتى‏بخش آن در هنگام ناراحتى و اضطراب، چشمان خود را ببنديد؛ در حالت آرامى بنشينيد و با دو انگشت اشاره و نشانه، ناحيه ميانى ابروها را به آرامى و به صورت چرخشى با دوران مختصر در طول چند دقيقه به طور مداوم و بى‏وقفه تحت فشار قرار دهيد؛ پس از يك بار انجام اين كار، آثار آرامش‏بخش و تمركزآفرين آن را احساس خواهيد كرد و در هنگامى كه سر جلسه امتحان دست و پاى خود را گم كرده‏ايد و يا ساعاتى پيش از امتحانات نهايى كه نگران حجم باقيمانده درس هستيد و يا در موقعيت تصميم‏گيرى‏هاى بزرگ و حياتى و در هر وضعيت نامطلوب و اضطراب‏آور ديگرى، از اين روش آسان و مؤثر بهره ببريد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

باسلام من محمدرضاکریمی نویسنده وبلاگ به شماعزيزان جويای علم خوش امدمیگویم وامیدوارم که خوشتان بیایدوبانظرهای خودمن رادراین امریاری دهید.دوستان براي تبادل لينك ازقسمت تبادل لينك هوشمند استفاده كنيد(باتشکروسپاس فراوان خدمت شمادوست عزیز) .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالعه وتحقیق و آدرس newsjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 2091
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1